• Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube Kanał YouTube
  • Facebook Facebook
  • Monitor Polski Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Dziennik Ustaw
COOKIE

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

+48 67 266 70 75 77-424 Zakrzewo, ul. Kujańska 5
  • Ikona strony Cyberbezpieczeństwo - informacja dla klientów podmiotów publicznych
  • Ikona strony ETR
  • Ikona serwisu migam.org
  • zmiana kontrastu
  • zmniejsz czcionkę
  • powiększ czcionkę
  • Start
  • Aktualności
  • Turystyka
  • Urząd
    • Urząd Gminy
    • Dane teleadresowe
    • Wójt
    • Stanowiska
    • Jednostki
    • Przedszkola Publiczne
    • Szkoły Podstawowe
    • GOPS
    • Dom Polski-Centrum Idei Rodła
    • SZK w Zakrzewie
    • Organizacje pozarządowe
    • Lista organizacji pozarządowych
    • Otwarte konkursy ofert
    • Tryb pozakonkursowy
    • Akty prawne
    • Gospodarka
    • Przetargi
    • Budżet Gminy Zakrzewo
    • Oferta inwestycyjna
  • Gmina
    • Informacje
    • Informacje ogólne
    • Sołectwa
    • Herb Gminy
    • Logo Gminy
    • Hejnał Gminy
    • Położenie
    • Historia
    • Gmina wczoraj i dziś
    • Informator
    • Policja
    • GKRPA
    • Zakrzewska Nagroda Rodła
    • Szlak Pięciu Prawd Polaków
    • Zabytki
    • Bezdomne zwierzęta
    • Noclegi
    • Apteki
    • Środowisko
    • Kąpieliska
    • Informacje o środowisku
    • Odpady komunalne i nieczystości płynne
    • Uchwały antysmogowe
    • Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
    • Lokalizacje inwestycji celu publicznego
    • Zawiadomienia
  • Rada Gminy
    • Plan pracy na 2025 r.
    • Skład Rady w kadencji 2024-2029
    • Wideorelacje z sesji Rady Gminy
  • RODO
    • Klauzula informacyjna
    • Klauzula informacyjna - social media
    • Monitoring wizyjny
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Zagospodarowanie przestrzenne - plan ogólny
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube
  • Facebook
  • Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw
Wyszukaj w serwisie:

Informacje

Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na stanowisku pracy do spraw obronności, zarządzania kr

  • Strona główna
  • Informacje
  • czwartek, 12 października 2023
  • Autor: admin
Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na stanowisku pracy do spraw obronności, zarządzania kr
Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na stanowisku pracy do spraw obronności, zarządzania kr

WÓJT GMINY ZAKRZEWO
zatrudni pracownika na zastępstwo
na stanowisku pracy do spraw obronności, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, ochrony przyrody, ochrony zdrowia, rolnictwa, leśnictwa
oraz działalności gospodarczej 
 
w Urzędzie Gminy w Zakrzewie ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo
 
Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:
 
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nieposzlakowana opinia;
  4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. wykształcenie wyższe, preferowane bezpieczeństwo publiczne lub zarządzanie kryzysowe.
 
Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:
 
  1. znajomość przepisów prawnych z zakresu:
  • ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zmianą: z 2023 r. poz. 572);
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz.775 ze zmianą: z 2023 r. poz. 803);
  • ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2019r. poz. 1781).
  1. znajomość podstawowych przepisów prawnych, w zakresie realizowanych zadań na stanowisku, wynikających z ustaw:
  • ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny ( tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2305 ze zmianami: z 2023 r.: poz. 347, poz. 641, poz. 1834 i poz. 1872);
  • ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 122);
  • ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r.o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1336 ze zmianą z 2023 r. poz. 1688);
  • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt ( tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1560);
  • ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 2151);
  • ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 221 ze zmianami: z 2023 r. poz. 641 i poz. 803).
  1. bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego w zakresie stylistyki, ortografii, poprawności językowej pisania, wypowiedzi itp.;
  2. biegła znajomość obsługi komputera i programów komputerowych oraz używania aplikacji biurowych;
  3. rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i obowiązkowość;
  4. umiejętność pracy w zespole;
  5. umiejętność organizowania pracy własnej;
  6. prawo jazdy kat. B.;
  7. wysoka kultura osobista.
Ogólny zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 
  1. Realizacja zadańprzypisanych organom gminywynikających z ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny oraz wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów wykonawczych do ustawy.
  2. Prowadzenie czynności związanych z wykonywaniem obrony i obronności oraz współdziałaniez uprawnionymi podmiotami w zakresie administrowania rezerwami osobowymi.
  3. Planowanie, kierowanie oraz realizacja przedsięwzięć dot. obrony cywilnej i ochrony ludności.
  4. Opracowywanie planów obrony cywilnej i nadzór nad ich realizacją.
  5. Opracowywanie planu funkcjonowania Gminy na wypadek zagrożenia zewnętrznego oraz planu zarządzania kryzysowego zgodnie z przepisami ustawy o zarządzaniu kryzysowym.
  6. Opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego na terenie gminy.
  7. Przygotowywanie i zapewnienie działania elementów systemu wczesnego ostrzeganiai alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń, zaciemnianiai wygaszania oświetlenia.
  8. Prowadzenie spraw wojskowych oraz z zakresu kwalifikacji wojskowej.
  9. Nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności i ich wykonywanie.
  10. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym.
  11. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, wygaszaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, w tym: przyjmowanie pisemnych oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim, naliczanie opłat ratalnych za korzystanie z zezwoleń, przestrzeganie terminowego wnoszenia opłat z tytułu sprzedaży alkoholu, podejmowanie czynności administracyjnych w stosunku do podmiotów, które nie wywiązały się z dokonania ustawowej opłaty, prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń.
  12. Współdziałanie z uprawnionymi podmiotami w zakresie organizowania badańspecjalistycznych dla ludności, szczepień ochronnych.
  13. Przygotowywanie projektów uchwał i projektów zarządzeń w zakresie ochrony zdrowia, w tym przygotowywanie projektów programów zdrowotnych w oparciu o rozpoznanie potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców.
  14. Prowadzenie postępowania i wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów,
  15. Ochrona miejsc pamięci, walk i męczeństwa - opieka nad pomnikami i innymi miejscami
pamięci na terenie gminy, prowadzenie ewidencji tych obiektów.
  1. Prowadzenie spraw bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie gminy – współdziałaniew tym zakresie z organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
  2. Utrzymanie w stałej gotowości dokumentacji akcji posłańczej i kurierskiej.
  3. Przygotowanie i koordynowanie przebiegu akcji posłańczej i kurierskiej
  4. Przetwarzanie wniosków przedsiębiorców w systemie informatycznym (Centralna Ewidencjai Informacja o Działalności Gospodarczej) – zgodnie z obowiązującymi procedurami w tym zakresie.
  5. Wydawanie zezwoleń na uprawę maku i konopi.
  6. Współdziałanie ze Związkiem Spółek Wodnych w sprawach melioracyjnych.
  7. Przyjmowaniezeznań świadków w sprawach zatrudnienia w gospodarstwie rolnym .
  8. Realizacja zadań w zakresie szacowania szkód w rolnictwie.
  9. Prowadzenie postępowań w sprawie wyrażenia opinii o rocznych planach łowieckich.
  10. Realizacja zadań gminy, wynikających z ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (o przeznaczeniu gruntów do zalesienia).
 
Informacja o warunkach pracy:
 
Praca w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w pomieszczeniach znajdujących się na piętrze budynku. Praca na stanowisku w większości czasu w pozycji siedzącej wymuszonej, wymagającej stałej koncentracji.
 
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
 
Wymagane dokumenty:
 
  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy lub, w przypadku trwającego stosunku pracy, zaświadczenie z zakładu pracy,
  4. kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oryginał kwestionariusza osobowego,
  7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku będącym przedmiotem niniejszego ogłoszenia,
  9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną o przetwarzaniu danych na potrzeby procesu naboru kandydatów na wolne stanowisko pracy,
  11. w przypadku osób niepełnosprawnych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  12. dodatkowe dokumenty poświadczające inne posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje.
 
Uwaga: wszystkie dokumenty – kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność  z oryginałem. List motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.
 
 
Termin i miejsce składanie dokumentów:
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Gminy, ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo lub dostarczyć do sekretariatu Urzędu (pokój nr 7), z dopiskiem na kopercie:
„dotyczy naboru na stanowisko ds. obronności, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, ochrony przyrody, ochrony zdrowia, rolnictwa, leśnictwa oraz działalności gospodarczej ”
w terminie do dnia 23 października 2023r.(do godz. 1400)
 
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty  do Urzędu Gminy w Zakrzewie.
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
 
 
Sprawy organizacyjne:
 
Nabór przeprowadzi komisja rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Zakrzewo.
O terminie i miejscu przeprowadzenia testu, rozmowy kwalifikacyjnej i praktycznym sprawdzeniu umiejętności kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip3.wokiss.pl/zakrzewo/) oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Zakrzewie.                                                         
 
 
Inne informacje: 
 
- osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane;
- z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
 
 
Zakrzewo, dnia 11 października 2023r.
 
Wójt Gminy Zakrzewo

(-) Marek Buława

 
 
 
  

Może Ci się spodobać
Ostatnie wpisy
  • 80-lecie Szkoły i 15-lecie nadania sztandaru w Starej Wiśniewce
    23 cze 2025 80-lecie Szkoły i 15-lecie nadania sztandaru w Starej Wiśniewce
  • Moc sportowych emocji
    23 cze 2025 Moc sportowych emocji
  • Ostrzeżenie meteorologiczne nr 59 - Burze/2
    23 cze 2025 Ostrzeżenie meteorologiczne nr 59 - Burze/2
Herb Gminy Zakrzewo
Kontakt

Urząd Gminy w Zakrzewie
ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo

67 266 70 75
67 266 70 76
gmina@zakrzewo.org.pl
E-PUAP: /zakrzewo/SkrytkaESP
Godziny przyjmowania klientów
  • Poniedziałek: 8:00 - 16:00
  • Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Kasa Urzędu: 8:00 - 14:00
Sybskrypcja newslettera

Podaj adres e-mail aby być na bieżąco.

© 2021 Urząd Gminy w Zakrzewie

  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Archiwum

Projekt i wykonanie: MAXIMUS