• Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube Kanał YouTube
  • Facebook Facebook
  • Monitor Polski Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Dziennik Ustaw
COOKIE

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

+48 67 266 70 75 77-424 Zakrzewo, ul. Kujańska 5
  • Ikona strony Cyberbezpieczeństwo - informacja dla klientów podmiotów publicznych
  • Ikona strony ETR
  • Ikona serwisu migam.org
  • zmiana kontrastu
  • zmniejsz czcionkę
  • powiększ czcionkę
  • Start
  • Aktualności
  • Turystyka
  • Urząd
    • Urząd Gminy
    • Dane teleadresowe
    • Wójt
    • Stanowiska
    • Jednostki
    • Przedszkola Publiczne
    • Szkoły Podstawowe
    • GOPS
    • Dom Polski-Centrum Idei Rodła
    • SZK w Zakrzewie
    • Organizacje pozarządowe
    • Lista organizacji pozarządowych
    • Otwarte konkursy ofert
    • Tryb pozakonkursowy
    • Akty prawne
    • Gospodarka
    • Przetargi
    • Budżet Gminy Zakrzewo
    • Oferta inwestycyjna
  • Gmina
    • Informacje
    • Informacje ogólne
    • Sołectwa
    • Herb Gminy
    • Logo Gminy
    • Hejnał Gminy
    • Położenie
    • Historia
    • Gmina wczoraj i dziś
    • Informator
    • Policja
    • GKRPA
    • Zakrzewska Nagroda Rodła
    • Szlak Pięciu Prawd Polaków
    • Zabytki
    • Bezdomne zwierzęta
    • Noclegi
    • Apteki
    • Środowisko
    • Kąpieliska
    • Informacje o środowisku
    • Odpady komunalne i nieczystości płynne
    • Uchwały antysmogowe
    • Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
    • Lokalizacje inwestycji celu publicznego
    • Zawiadomienia
  • Rada Gminy
    • Plan pracy na 2025 r.
    • Skład Rady w kadencji 2024-2029
    • Wideorelacje z sesji Rady Gminy
  • RODO
    • Klauzula informacyjna
    • Klauzula informacyjna - social media
    • Monitoring wizyjny
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Zagospodarowanie przestrzenne - plan ogólny
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube
  • Facebook
  • Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw
Wyszukaj w serwisie:

Informacje

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na zastępstwo.

  • Strona główna
  • Informacje
  • piątek, 24 maja 2024
  • Autor: admin
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na zastępstwo.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na zastępstwo.

WÓJT GMINY ZAKRZEWO

zatrudni pracownika na zastępstwo

na stanowisku pracy do spraw budownictwa i zagospodarowania przestrzennego

w Urzędzie Gminy w Zakrzewie ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo

 

  1. 1.      Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:

1)        posiadanie obywatelstwa polskiego;

2)        posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)        nieposzlakowana opinia;

4)        niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)        wykształcenie średnie techniczne, budowlane lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku: prawo, budownictwo, planowanie przestrzenne, architektura lub urbanistyka lub inne techniczne zbliżone do zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

6)        staż pracy: 3 miesiące

 

2. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:

1)             znajomość przepisów prawnych z zakresu spraw administracyjnych:

a)    ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz. 609);

b)   ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz.572);

c)    ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm…).

2)             znajomość podstawowych przepisów prawnych, w zakresie realizowanych zadań na stanowisku, wynikających z ustaw:

a) z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 725);

b) z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm. …);

c) z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1094 ze zm. …);

3)        bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego w zakresie stylistyki, ortografii, poprawności językowej pisania, wypowiedzi itp.;

4)   biegła znajomość obsługi komputera i programów komputerowych oraz używania aplikacji biurowych;

5)      rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, terminowość, sprawnej organizacji pracy, umiejętność stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i obowiązkowość;

6)      umiejętność pracy w zespole;

7)      umiejętność organizowania pracy własnej;

8)      wysoka kultura osobista.

 

3. Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja zadań gminy, określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu  i zagospodarowaniu  przestrzennym (tekst jednolity Dz. U.  z 2023 r. poz. 977 ze zm…),  w szczególności:

1)   załatwianie spraw należących do właściwości organów gminy związanych ze sporządzeniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, przestrzeganie procedur postępowania w tym zakresie,

2)   załatwianie spraw należących do właściwości organów gminy związanych ze sporządzaniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy - zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

3)   przyjmowanie uwag i wniosków do planu zagospodarowania przestrzennego gminy,

4)   prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzenie materiałów z nimi związanych oraz przechowywanie ich oryginałów,    w tym również uchylonych i nieobowiązujących,

5)   dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz ocen postępów  w opracowaniu planów miejscowych i opracowywanie wieloletnich programów ich sporządzania w nawiązaniu do ustaleń studium; przekazywanie radzie gminy wyników analiz - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, przekazywanie radzie gminy wyników analiz - po uzyskaniu opinii gminnej lub innej właściwej komisji urbanistyczno-architektonicznej, co najmniej raz w czasie kadencji rady.

  1. Przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego i wydawanie odpisów oraz wyrysów.
    1. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawanie decyzji w tym zakresie, z uwzględnieniem przepisów o ochronie zabytków.
    2. Rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.
    3. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
    4. Uzgadnianie i wydawanie warunków technicznych na korzystanie z infrastruktury technicznej należącej do Gminy.
    5. Przyjmowanie informacji o prowadzonych budowach na terenie gminy, współdziałanie ze starostwem powiatowym w tym zakresie.
    6. Współdziałanie z organami nadzoru budowlanego w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego.

 

4. Informacja o warunkach pracy:

Praca w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w pomieszczeniach znajdujących się na piętrze budynku. Praca na stanowisku urzędniczym, w większości czasu w pozycji siedzącej wymuszonej, wymagającej stałej koncentracji, duże narażenie na stres. W razie potrzeby – wyjazdy na terenie gminy Zakrzewo.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1)      własnoręcznie podpisany list motywacyjny uzasadniający przystąpienie do konkursu,

2)       życiorys - CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      kserokopie świadectw pracy lub, w przypadku trwającego stosunku pracy, zaświadczenie z zakładu pracy,

4)      kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie,

5)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6)      oryginał kwestionariusza osobowego,

7)      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      oświadczenie, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku będącym przedmiotem niniejszego ogłoszenia;

9)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu                   z pełni praw publicznych;

10)  Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną o przetwarzaniu danych na potrzeby procesu naboru kandydatów na wolne stanowisko pracy.

 

Uwaga: wszystkie dokumenty – kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie                  z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.

 

Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście   w siedzibie Urzędu Gminy (pokój nr 7 ) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy, ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewoz dopiskiem na kopercie:

„dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta do spraw budownictwa  i zagospodarowania przestrzennego”                 

w terminie do dnia 3 czerwca 2024r. (do godz. 1400)

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty  do Urzędu Gminy w Zakrzewie.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

http://bip3.wokiss.pl/zakrzewo/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy  w Zakrzewie.                                                         

 klauzula informacji ( pobierz )

Zakrzewo, dnia  23 maja 2024r.

 

Wójt Gminy Zakrzewo

    (-) Marek Buława

Może Ci się spodobać
Ostatnie wpisy
  • Oferta - tryb pozakonkursowy
    18 cze 2025 Oferta - tryb pozakonkursowy
  • Zmiany w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    18 cze 2025 Zmiany w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • WIELKIE OTWARCIE ZJEŻDŻALNI WODNEJ W KUJANKACH!
    17 cze 2025 WIELKIE OTWARCIE ZJEŻDŻALNI WODNEJ W KUJANKACH!
Herb Gminy Zakrzewo
Kontakt

Urząd Gminy w Zakrzewie
ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo

67 266 70 75
67 266 70 76
gmina@zakrzewo.org.pl
E-PUAP: /zakrzewo/SkrytkaESP
Godziny przyjmowania klientów
  • Poniedziałek: 8:00 - 16:00
  • Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Kasa Urzędu: 8:00 - 14:00
Sybskrypcja newslettera

Podaj adres e-mail aby być na bieżąco.

© 2021 Urząd Gminy w Zakrzewie

  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Archiwum

Projekt i wykonanie: MAXIMUS