• Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube Kanał YouTube
  • Facebook Facebook
  • Monitor Polski Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Dziennik Ustaw
COOKIE

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

+48 67 266 70 75 77-424 Zakrzewo, ul. Kujańska 5
  • Ikona strony Cyberbezpieczeństwo - informacja dla klientów podmiotów publicznych
  • Ikona strony ETR
  • Ikona serwisu migam.org
  • zmiana kontrastu
  • zmniejsz czcionkę
  • powiększ czcionkę
  • Start
  • Aktualności
  • Turystyka
  • Urząd
    • Urząd Gminy
    • Dane teleadresowe
    • Wójt
    • Stanowiska
    • Jednostki
    • Przedszkola Publiczne
    • Szkoły Podstawowe
    • GOPS
    • Dom Polski-Centrum Idei Rodła
    • SZK w Zakrzewie
    • Organizacje pozarządowe
    • Lista organizacji pozarządowych
    • Otwarte konkursy ofert
    • Tryb pozakonkursowy
    • Akty prawne
    • Gospodarka
    • Przetargi
    • Budżet Gminy Zakrzewo
    • Oferta inwestycyjna
  • Gmina
    • Informacje
    • Informacje ogólne
    • Sołectwa
    • Herb Gminy
    • Logo Gminy
    • Hejnał Gminy
    • Położenie
    • Historia
    • Gmina wczoraj i dziś
    • Informator
    • Policja
    • GKRPA
    • Zakrzewska Nagroda Rodła
    • Szlak Pięciu Prawd Polaków
    • Zabytki
    • Bezdomne zwierzęta
    • Noclegi
    • Apteki
    • Środowisko
    • Kąpieliska
    • Informacje o środowisku
    • Odpady komunalne i nieczystości płynne
    • Uchwały antysmogowe
    • Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
    • Lokalizacje inwestycji celu publicznego
    • Zawiadomienia
  • Rada Gminy
    • Plan pracy na 2025 r.
    • Skład Rady w kadencji 2024-2029
    • Wideorelacje z sesji Rady Gminy
  • RODO
    • Klauzula informacyjna
    • Klauzula informacyjna - social media
    • Monitoring wizyjny
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Zagospodarowanie przestrzenne - plan ogólny
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube
  • Facebook
  • Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw
Wyszukaj w serwisie:

Informacje

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na zastępstwo.

  • Strona główna
  • Informacje
  • piątek, 24 maja 2024
  • Autor: admin
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na zastępstwo.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na zastępstwo.

WÓJT GMINY ZAKRZEWO

zatrudni pracownika na zastępstwo

na stanowisku pracy do spraw budownictwa i zagospodarowania przestrzennego

w Urzędzie Gminy w Zakrzewie ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo

 

  1. 1.      Wymagania kwalifikacyjne niezbędne:

1)        posiadanie obywatelstwa polskiego;

2)        posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3)        nieposzlakowana opinia;

4)        niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5)        wykształcenie średnie techniczne, budowlane lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o kierunku: prawo, budownictwo, planowanie przestrzenne, architektura lub urbanistyka lub inne techniczne zbliżone do zakresu zadań realizowanych na stanowisku.

6)        staż pracy: 3 miesiące

 

2. Wymagania kwalifikacyjne dodatkowe:

1)             znajomość przepisów prawnych z zakresu spraw administracyjnych:

a)    ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz. 609);

b)   ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz.572);

c)    ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm…).

2)             znajomość podstawowych przepisów prawnych, w zakresie realizowanych zadań na stanowisku, wynikających z ustaw:

a) z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 725);

b) z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm. …);

c) z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1094 ze zm. …);

3)        bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego w zakresie stylistyki, ortografii, poprawności językowej pisania, wypowiedzi itp.;

4)   biegła znajomość obsługi komputera i programów komputerowych oraz używania aplikacji biurowych;

5)      rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, terminowość, sprawnej organizacji pracy, umiejętność stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i obowiązkowość;

6)      umiejętność pracy w zespole;

7)      umiejętność organizowania pracy własnej;

8)      wysoka kultura osobista.

 

3. Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja zadań gminy, określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu  i zagospodarowaniu  przestrzennym (tekst jednolity Dz. U.  z 2023 r. poz. 977 ze zm…),  w szczególności:

1)   załatwianie spraw należących do właściwości organów gminy związanych ze sporządzeniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, przestrzeganie procedur postępowania w tym zakresie,

2)   załatwianie spraw należących do właściwości organów gminy związanych ze sporządzaniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy - zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

3)   przyjmowanie uwag i wniosków do planu zagospodarowania przestrzennego gminy,

4)   prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzenie materiałów z nimi związanych oraz przechowywanie ich oryginałów,    w tym również uchylonych i nieobowiązujących,

5)   dokonywanie analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym oraz ocen postępów  w opracowaniu planów miejscowych i opracowywanie wieloletnich programów ich sporządzania w nawiązaniu do ustaleń studium; przekazywanie radzie gminy wyników analiz - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, przekazywanie radzie gminy wyników analiz - po uzyskaniu opinii gminnej lub innej właściwej komisji urbanistyczno-architektonicznej, co najmniej raz w czasie kadencji rady.

  1. Przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego i wydawanie odpisów oraz wyrysów.
    1. Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, wydawanie decyzji w tym zakresie, z uwzględnieniem przepisów o ochronie zabytków.
    2. Rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.
    3. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
    4. Uzgadnianie i wydawanie warunków technicznych na korzystanie z infrastruktury technicznej należącej do Gminy.
    5. Przyjmowanie informacji o prowadzonych budowach na terenie gminy, współdziałanie ze starostwem powiatowym w tym zakresie.
    6. Współdziałanie z organami nadzoru budowlanego w sprawach nadzoru urbanistyczno-architektonicznego i budowlanego.

 

4. Informacja o warunkach pracy:

Praca w budynku niedostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, w pomieszczeniach znajdujących się na piętrze budynku. Praca na stanowisku urzędniczym, w większości czasu w pozycji siedzącej wymuszonej, wymagającej stałej koncentracji, duże narażenie na stres. W razie potrzeby – wyjazdy na terenie gminy Zakrzewo.

 

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

 

6. Wymagane dokumenty:

1)      własnoręcznie podpisany list motywacyjny uzasadniający przystąpienie do konkursu,

2)       życiorys - CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)      kserokopie świadectw pracy lub, w przypadku trwającego stosunku pracy, zaświadczenie z zakładu pracy,

4)      kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie,

5)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6)      oryginał kwestionariusza osobowego,

7)      oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      oświadczenie, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku będącym przedmiotem niniejszego ogłoszenia;

9)      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu                   z pełni praw publicznych;

10)  Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą Informacyjną o przetwarzaniu danych na potrzeby procesu naboru kandydatów na wolne stanowisko pracy.

 

Uwaga: wszystkie dokumenty – kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie                  z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.

 

Wymagane dokumenty rekrutacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście   w siedzibie Urzędu Gminy (pokój nr 7 ) w godzinach pracy Urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy, ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewoz dopiskiem na kopercie:

„dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta do spraw budownictwa  i zagospodarowania przestrzennego”                 

w terminie do dnia 3 czerwca 2024r. (do godz. 1400)

 

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty  do Urzędu Gminy w Zakrzewie.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej

http://bip3.wokiss.pl/zakrzewo/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy  w Zakrzewie.                                                         

 klauzula informacji ( pobierz )

Zakrzewo, dnia  23 maja 2024r.

 

Wójt Gminy Zakrzewo

    (-) Marek Buława

Może Ci się spodobać
Ostatnie wpisy
  • 33 edycja Blues Express Festiwal pełna muzyki i tysiąca fanów bluesa!
    14 lip 2025 33 edycja Blues Express Festiwal pełna muzyki i tysiąca fanów bluesa!
  • Ostrzeżenie meteorologiczne nr 63 - Burze/1
    14 lip 2025 Ostrzeżenie meteorologiczne nr 63 - Burze/1
  • ZAKRZEWO GOTOWE NA SPORTOWĄ UCZTĘ! GOLDEN MACE TOURNAMENT 2025 CORAZ BLIŻEJ!
    11 lip 2025 ZAKRZEWO GOTOWE NA SPORTOWĄ UCZTĘ! GOLDEN MACE TOURNAMENT 2025 CORAZ BLIŻEJ!
Herb Gminy Zakrzewo
Kontakt

Urząd Gminy w Zakrzewie
ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo

67 266 70 75
67 266 70 76
gmina@zakrzewo.org.pl
E-PUAP: /zakrzewo/SkrytkaESP
Godziny przyjmowania klientów
  • Poniedziałek: 8:00 - 16:00
  • Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Kasa Urzędu: 8:00 - 14:00
Sybskrypcja newslettera

Podaj adres e-mail aby być na bieżąco.

© 2021 Urząd Gminy w Zakrzewie

  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Archiwum

Projekt i wykonanie: MAXIMUS