• Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube Kanał YouTube
  • Facebook Facebook
  • Monitor Polski Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw Dziennik Ustaw
COOKIE

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika). Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki.

+48 67 266 70 75 77-424 Zakrzewo, ul. Kujańska 5
  • Ikona strony Cyberbezpieczeństwo - informacja dla klientów podmiotów publicznych
  • Ikona strony ETR
  • Ikona serwisu migam.org
  • zmiana kontrastu
  • zmniejsz czcionkę
  • powiększ czcionkę
  • Start
  • Aktualności
  • Turystyka
  • Urząd
    • Urząd Gminy
    • Dane teleadresowe
    • Wójt
    • Stanowiska
    • Jednostki
    • Przedszkola Publiczne
    • Szkoły Podstawowe
    • GOPS
    • Dom Polski-Centrum Idei Rodła
    • SZK w Zakrzewie
    • Organizacje pozarządowe
    • Lista organizacji pozarządowych
    • Otwarte konkursy ofert
    • Tryb pozakonkursowy
    • Akty prawne
    • Gospodarka
    • Przetargi
    • Budżet Gminy Zakrzewo
    • Oferta inwestycyjna
  • Gmina
    • Informacje
    • Informacje ogólne
    • Sołectwa
    • Herb Gminy
    • Logo Gminy
    • Hejnał Gminy
    • Położenie
    • Historia
    • Gmina wczoraj i dziś
    • Informator
    • Policja
    • GKRPA
    • Zakrzewska Nagroda Rodła
    • Szlak Pięciu Prawd Polaków
    • Zabytki
    • Bezdomne zwierzęta
    • Noclegi
    • Apteki
    • Środowisko
    • Kąpieliska
    • Informacje o środowisku
    • Odpady komunalne i nieczystości płynne
    • Uchwały antysmogowe
    • Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach
    • Lokalizacje inwestycji celu publicznego
    • Zawiadomienia
  • Rada Gminy
    • Plan pracy na 2025 r.
    • Skład Rady w kadencji 2024-2029
    • Wideorelacje z sesji Rady Gminy
  • RODO
    • Klauzula informacyjna
    • Klauzula informacyjna - social media
    • Monitoring wizyjny
    • Zagospodarowanie przestrzenne
    • Zagospodarowanie przestrzenne - plan ogólny
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Kanał YouTube
  • Facebook
  • Monitor Polski
  • Dziennik Ustaw
Wyszukaj w serwisie:

Informacje

Kierownik biura poszukiwany

  • Strona główna
  • Informacje
  • czwartek, 18 sierpnia 2022
  • Autor: admin
Kierownik biura poszukiwany
Kierownik biura poszukiwany

Do 9 września można składać dokumenty w konkursie na kierownika biura Lokalnej Organizacji Turystycznej „Wielkopolskie Zdroje” z siedzibą w Złotowie.

Kandydat na kierownika powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letni staż pracy na samodzielnym stanowisku. Wymagane są także znajomość i wiedza w zakresie funkcjonowania stowarzyszeń i znajomość zagadnień turystyki oraz marketingu terytorialnego. Mile widziane będzie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów oraz dobra znajomość języka obcego (jeden z: angielski, niemiecki).
 
Do obowiązków przyszłego kierownika będzie należeć m.in. współpraca z zarządem i członkami WZLOT, samorządami, stowarzyszeniami i instytucjami w zakresie kreowania produktów turystycznych i ich promocji, pozyskiwanie funduszy wspierających finansowo działalność WZLOT, nadzór nad rozwojem systemu informacji i promocji turystycznej, a także współpraca z branżą turystyczną i mediami.
 
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć osobiście w siedzibie LOT „Wielkopolskie Zdroje” (w zamkniętej kopercie) lub przesłać pocztą na adres: Lokalna Organizacja Turystyczna „Wielkopolskie Zdroje” w Złotowie, Aleja Piasta 1, 77-400 Złotów z dopiskiem: „Kierownik biura LOT” w terminie do dnia 9 września 2022 r. do godz. 15.00.
 
Ogłoszenie o naborze
 
Zarząd Stowarzyszenia Lokalnej Organizacji Turystycznej „Wielkopolskie Zdroje” ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – kierownika biura Lokalnej Organizacji Turystycznej.
 
Dane identyfikacyjne pracodawcy: Lokalna Organizacja Turystyczna „Wielkopolskie Zdroje” w Złotowie, Aleja Piasta 1, 77-400 Złotów
Określenie stanowiska, na który prowadzony jest nabór: kierownik biura.
 
1. Warunki zatrudnienia:
1) podstawa nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę,
2) wymiar czasu pracy: pełny etat
3) miejsce pracy: biuro WZLOT w Złotowie

2. Wymagania niezbędne:
1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
2) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane,
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) nieposzlakowana opinia,
4) wykształcenie wyższe,
5) minimum 2-letni staż pracy na samodzielnym stanowisku,
6) znajomość i wiedza w zakresie funkcjonowania stowarzyszeń,
7) znajomość zagadnień turystyki, marketingu terytorialnego,
8) doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu projektów (mile widziane),
9) dobra znajomość języka obcego (jeden z: angielski, niemiecki).

3. Pozostałe wymagania:
1) Znajomość oprogramowania:
Umiejętne posługiwanie się pakietem Office, sprawne poruszanie się w środowisku Windows z uwzględnieniem podstawowych aplikacji.
2) Komunikacja interpersonalna:
Sprawna wymiana informacji, nastawienie prospołeczne.
3) Znajomość podstawowych zasad rachunkowości, planowania i analizy finansowej.
4) Cechy osobowe: sumienność, terminowość, asertywność, odporność na stres, kreatywność, wytrwałość i odpowiedzialność.

4. Zakres wykonywanych zadań, obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku pracy:
 
  1. prawidłowe zarządzanie (w ramach posiadanych uprawnień i kompetencji niezastrzeżonych dla innych organów Stowarzyszenia) sprawami Stowarzyszenia oraz Biurem,
  2. wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia i Zarządu,
  3. realizacja zadań określonych przez Zarząd,
  4. prowadzenie bieżących spraw Stowarzyszenia,
  5. redagowanie wewnętrznych materiałów informacyjnych,
  6. przygotowywanie materiałów na Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia oraz posiedzenia Zarządu i Rady Stowarzyszenia,
  7. opracowywanie projektów zmian w statucie, regulaminach organizacyjnych i procedurach;
  8. obsługa Walnego Zebrania Członków, posiedzeń Zarządu i Rady Stowarzyszenia,
  9. dokumentacja pracy organów Stowarzyszenia, sporządzanie odpisów uchwał organów Stowarzyszenia,
  10. prowadzenie dokumentacji członkowskiej,
  11. opracowywanie planów pracy oraz sprawozdań merytorycznych i nadzór nad prawidłowością sporządzania innych sprawozdań,
  12. nadzór nad prowadzeniem korespondencji,
  13. koordynacja działań informacyjno-promocyjnych związanych z obszarem działania Stowarzyszenia,
  14. współpraca z przedstawicielami mediów,
  15. współpraca z podobnymi stowarzyszeniami, instytucjami, placówkami krajowymi i zagranicznymi,
  16. gromadzenie i udostępnianie informacji i dokumentacji z zakresu działalności Stowarzyszenia,
  17. udział w naradach, sympozjach, szkoleniach, uroczystościach związanych z działalnością Stowarzyszenia,
  18. sprawowanie pieczy nad sprzętem biurowym oraz zlecanie przeprowadzenia jego konserwacji lub naprawy,
  19. nadzór nad właściwym utrzymaniem i zabezpieczeniem siedziby biura Stowarzyszenia,
  20. współpraca z zarządem i członkami LOT, samorządami, stowarzyszeniami
    i instytucjami w zakresie kreowania produktów turystycznych i ich promocji,
  21. pozyskiwanie funduszy wspierających finansowo działalność LOT, w tym środków unijnych,
  22. nadzór nad rozwojem systemu informacji i promocji turystycznej,
  23. współpraca z branżą turystyczną i mediami,
  24. przygotowanie projektów planów pracy i rocznych sprawozdań merytorycznych i finansowych akceptowanych przez Zarząd LOT, nadzór nad ich wykonaniemi raportowanie rezultatów.

    5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych,
4) dokumenty potwierdzające kwalifikacje odpowiednie do realizacji zadań
na proponowanym stanowisku,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji,
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ważne ze względu na ubieganie się o pracę na ww. stanowisku,
10) zarys koncepcji promocji regionu w zakresie turystyki (zgodny z zapisami statutu Stowarzyszenia),
11) spis wszystkich dokumentów składanych w ofercie, podpisany własnoręcznie przez kandydata.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć osobiście w siedzibie LOT „Wielkopolskie Zdroje” (w zamkniętej kopercie) lub przesłać pocztą na adres: Lokalna Organizacja Turystyczna „Wielkopolskie Zdroje” w Złotowie, Aleja Piasta 1, 77-400 Złotów z dopiskiem: „Kierownik biura LOT” w terminie do dnia 9 września 2022 r. do godz. 15.00.

O terminie wpływu dokumentów decyduje data stempla pocztowego. Oferty niekompletne i niespełniające wymagań oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie. Uprzejmie informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Może Ci się spodobać
Ostatnie wpisy
  • Oferta - tryb pozakonkursowy
    18 cze 2025 Oferta - tryb pozakonkursowy
  • Zmiany w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    18 cze 2025 Zmiany w opłatach za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • WIELKIE OTWARCIE ZJEŻDŻALNI WODNEJ W KUJANKACH!
    17 cze 2025 WIELKIE OTWARCIE ZJEŻDŻALNI WODNEJ W KUJANKACH!
Herb Gminy Zakrzewo
Kontakt

Urząd Gminy w Zakrzewie
ul. Kujańska 5, 77-424 Zakrzewo

67 266 70 75
67 266 70 76
gmina@zakrzewo.org.pl
E-PUAP: /zakrzewo/SkrytkaESP
Godziny przyjmowania klientów
  • Poniedziałek: 8:00 - 16:00
  • Wtorek - Piątek: 7:00 - 15:00
  • Kasa Urzędu: 8:00 - 14:00
Sybskrypcja newslettera

Podaj adres e-mail aby być na bieżąco.

© 2021 Urząd Gminy w Zakrzewie

  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Archiwum

Projekt i wykonanie: MAXIMUS